کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی جهانگردی
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

جهانگردی

بازدید : 60
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 17:03

هتل شرایتون دیره دبی

معرفی هتل:هتل 4 ستاره شرایتون از هتل های تور دبی شهریور 98 خوب دبی است که دارای موقعیت جفرافیایی خوب است.این هتل زیبا تا امروز مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است.در نزدیکی این هتل نیز مراکز خرید و فروشگاه میباشد و همچنین به بازار طلا و مرکز تجاری شیخ زاید و باشگاه گلف فاصله کمی دارد.این هتل با طراحی رنگ های گرم و مبلمان چوبی نظر مسافران تور دبی به خود جلب میکند.این هتل 4 ستاره با ارائه جدید ترین امکانات،نور مناسب و فضایی زیبا و رویایی از مسافران تور دبی پذیرایی میکند.اتاق های این هتل نیز به تازگی بازسازی شده است.

امکانات هتل:روم سرویس شبانه روزی،اتاق های لوکس و پاکیزه،باشگاه،ترانسفر،خدمات گردشگری،شستشوی لباس،مرکز خرید،رنت اتومبیل،سرویس نگهداری از کودک،انبار بار و چمدان،استخر روباز،آرایشگاه،جکوزی،سونا،حمام ترکی و بخار،فکس و کپی،رستوران با منو

امکانات اتاق ها:تلوزیون ال سی دی،یخچال،سیستم تهویه،وسایل سرمایشی استاندارد،حمام با لوازم بهداشتی،سشوار و ...

پیشنهاد ما:این هتل 4 ستاره با 24 ساعتهاز مسافران تور دبی پذیرایی میکند اگر به دنبال هتلی لوکس میگردید این هتل را انتخاب کنید.


هتل سامور دبی

معرفی : هتل سامور یکی از هتل های 4 ستاره منطقه دیره دبی است. هتل سامور سعی دارد تجربه راحتی خانه را در واحدهای اقامتی خود به شما القا کند. این هتل دارای 106 سوئیت است و خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد.تور کیش کارکنان این هتل مسلط به زبان های مختلف از جمله انگلیسی هستند و تمامی اهتمام خود را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شما انجام می دهند.

هتل سامور دبی

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی این هتل از نوع سوئیت و آپارتمان هستند که در هرکدام از آن ها آشپزخانه نیز وجود دارد. در این واحدهای اقامتی امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با وان و دوش، سشوار و لوازم بهداشتی و مبلمان وجود دارد.

امکانات هتل : استخر، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، اتاق بخار، جکوزی، سونا، سالن زیبایی، حمام روباز، بولینگ، زمین گلف، فروشگاه سوغاتی،‌ خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، مرکز تجارت، اتاق جلسات، تراس، اتاق بازی

هتل سامور دبی

رستوران هتل : رستوران هتل با نام (نای) انواع غذاهای مدیترانه ای را با دو سبک منوی آلاکارته و بوفه برای شما مهمانان گرامی تور دبی سرو می کند. هم چنین یک کافی شاپ و اسنک بار نیز در این هتل وجود دارند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه دیره و در خیابان الاتحاد قرار دارد. مرکز خرید دیره سیتی سنتر و ایستگاه مترو آن درست در مقابل این هتل قرار دارند. فاصله این هتل از دبی مال 8.1 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه می باشد. ساحل جمیرا نیز در 8 کیلومتری این هتل است.

هتل سامور دبی

پیشنهاد ما : با توجه به آپارتمانی بودن واحدهای اقامتی این هتل، بیشتر مناسب خانواده ها به نظر می رسد. موقعیت مکانی بسیار عالی این هتل از مزیت های مهم آن به شمار می رود.


هتل Novotel World Trade Centre دبی

از بهترین هتل های دبی می توان به هتل نواتل اشاره نمود که بسیار در میان گردشگران طرفدار دارد. این هتل 4 ستاره در قلب شهر و در نزدیکی خیابان شیخ زاید واقع شده که دسترسی آسان به مراکز خرید مهم و بزرگ، ایستگاه مترو، فرودگاه بین المللی دبی، تور کیش مراکز تفریحی و توریستی دارد. همین امر موجب محبوبیت این هتل شده است. از امکانات هتل Novotel World می توان به لابی، رستوران و کافه، استخر روباز، پارکینگ اختصاصی، مجموعه تفریحات آبی، مجموعه سالن ورزشی، زمین گلف، مرکز خرید، سالن همایش و کنفرانس، گیم نت و ... اشاره نمود. همچنین اتاق ها نیز دارای وای فای، یخچال، تلویزیون، مبلمان و فضایی دلپذیر، وسایل و لوازم بهداشتی، حمام ترکی، سیستم سرمایشی گرمایشی، سیستم تهویه هوا، سیستم اطفا حریق و ... هستند.

مسافرین عزیز تور دبی می توانند اقامت راحتی در هتل نواتل داشته باشند.

هتل Novotel World Trade Centre دبی

هتل Novotel World Trade Centre دبی


هتل وارویک دبی

یکی از هتل های 4 ستاره و مجهز دبی که در مرکز شهر واقع شده ومنظره ای زیبا از شهر را در اختیار مسافران خود قرار می دهد، هتل وارویک است. این هتل در نزدیکی مرکز خرید آیکونیک و برج خلیفه واقع شده است. همچنین تا فرودگاه بین المللی دبی نیز 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از امکانات منحصر به فرد این هتل میتوان به معماری براق و خاص آن اشاره نمود. همچنین این هتل دارای پذیرش 24 ساعته مسافرین، مجموعه ورزشی آبی، سالن تناسب اندام، رستورانی با سرو انواع غذاهای مراکشی، آسیایی، مدیترانه ای و ... ، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان، لابی، سالن کنفرانس و همایش، کارکنان مسلط به چند زبان و ... می باشد.

همچنین از امکانات اتاق ها نیز می توان به وای فای، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، صبحانه در اتاق، سرویس روم، مینی بار، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، بالاکن و ... اشاره کرد. مسافرین تور دبی که به دنبال هتلی مناسب هستند، هتل وارویک از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

تور کیش

تور مشهد

تور مشهد

بازدید : 51
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 16:51

هتل کالیفرنیا دبی

معرفی:هتل کالیفرنیا یکی از هتل های خوب 3 ستاره دبی میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است.این هتل به صورت HB سرویس دهی میکند.فاصله این هتل 3 ستاره با جاذبه های توریستی و مراکز خرید بسیار کم تور دبی تابستان 98 است و دسترسی را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.هتل کالیفرنیا مناسب برای افرادی است که به قصد تجارت , کار و یا گردش وتفریح به دبی سفر می کنند.اتاق های این هتل مجهز به بهترین امکانات میباشد را در اختیار مسافران تور دبی قرار میدهند.پرسنل های این هتل آموزش دیده هستند و 24 ساعته به مسافران و گردشگران تور دبی خدمت رسانی میکنند.میهمانان می توانند از برگزاری موسیقی شامگاهی و برنامه های جذاب و ديدنی بسياری مانند رقص گروه های مختلف از سراسر جهان، شعبده بازی ، آواز خوانی کاراکی هندی، پاکستانی، فیلیپینی و بنگلداشی که هتل کالیفرنیا برگزار می شود لذت ببرند

هتل کالیفرنیا دبی

امکانات هتل:استخر سرپوشیده ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، لابی ، سالن کنفرانس ، تالار ، روزنامه ، سرویس فرنگی و بسته های ناهار ، از جمله امکانات رفاهی هتل کالیفرنیا می باشد . اجرای موسیقی شبانگاهی توسط خوانندگان هندی ، پاکستانی ، فیلیپینی و بنگلادشی

هتل کالیفرنیا دبی

امکانات اتاق:مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی ،روم سرویستور دبی تیر 98 ،آباژور ،لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت اتاق ،صبحانه ،دمپایی ،یخچال ،حمام، سیستم اطفاء حریق دراتاق ،سیستم گرمایش و سرمایش ، پاورسوئیچ ،کمد لباس ،تلفن در اتاق ،مبلمان ،تلویزیون ،بالکن ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق دراور

هتل کالیفرنیا دبی

رستوران هتل:در این رستوران صبحانه و ناهار به صورت بوفه سرو می‌شود همچنین مسافران عزیز میتوانند از غذا های هندی خوراکهای خاورمیانه، خوراکهای بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل کالیفرنیا دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز خرید دوقلوها:0.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه پالم دیرا:0.8 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار ماهی دیرا:0.9 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز الغریر:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی:5.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع:1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز صحرا:6.9 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب:8.9 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:9.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج العرب:19.2 کیلومتر


هتل سیتی استار دبی

معرفی:هتل سیتی استار دبی یکی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که علاوه بر موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد دسترسی را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.فاصله این هتل لوکس با مقاصد گردشگری و مراکز خرید بسیار کمی است.هتل 3 ستاره سیتی استار با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشداین هتل 3 ستاره دارای اتاق های لوکس مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران عزیز تور دبی در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کند.هتل سیتی استار با وجود 3 ستاره بودنش بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور دبی قرار میدهد.با انتخاب تور کیش این هتل 3 ستاره میتوانید اقامت خوبی را تجربه و لحظات خوبی را سپری کنند.
هتل سیتی استار دبی

امکانات هتل:امکان برگزاری جلسه و قرار ملاقات، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، روزنامه، گاو صندوق، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، واکس و پولیش کفش، محل نگهداری چمدان، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی، محل مخصوص افراد سیگاری، رستوران با منو، رستوران بوفه، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، روم سرویس، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، خشکشویی، خدمات اتوکشی

هتل سیتی استار دبی

امکانات اتاق:امکان شارژ وسایل الکترونیکی ،روم سرویس ،آباژور ،لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان، اینترنت اتاق ،صبحانه ،بالکن ،دمپایی ،حمام، یخچال ،سیستم اطفاء حریق دراتاق ،سیستم گرمایش و سرمایش ، پاورسوئیچ ،کمد لباس ،تلفن در اتاق ،مبلمان ،تلویزیون ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق دراور

هتل سیتی استار دبی

رستوران هتل:هتل سیتی استار دارای رستورانی با فضای شیک و دکوراسیون زیبا میباشد.رستوران هتل غذا های عربی و بین المللی را برای مسافران و گردشگران تور دبی سرو میکند.

هتل سیتی استار دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا دبی مال:9 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت دیره:1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد بزرگ:2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا پل معلق دبی:2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:9.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی:5.3 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو صلاح ال دین:0.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز صحرا:6.2 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم شارجه:7.9 کیلومتر


هتل لردز دبی

معرفی:هتل 3 ستاره لردز یکی از هتل های خوب و معروف دبی میباشد که در سال 2005 ساخته شده است.این هتل 3 ستاره دارای 117 اتاق مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور دبی در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل دسترسی به مقاصد گردشگری را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.این هتل 3 ستاره با کادری مجرب و دوره دیده میباشد و 24 ساعته آماده خدمت رسانی از مسافران تور دبی میباشند.این هتل 3 ستاره بهترین خدمات و امکانات را ارائه میدهد.

هتل لردز دبی

امکانات هتل:امکان برگزاری جلسه و قرار ملاقات، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، روزنامه، گاو صندوق، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، محل نگهداری چمدان، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی، محل مخصوص افراد سیگاری، رستوران با منو، رستوران بوفه، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، روم سرویس، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، خشکشویی، خدمات اتوکشی، واکس و پولیش کفش

امکانات اتاق:امکان شارژ وسایل الکترونیکی ،روم سرویس ،آباژور ،لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان، اینترنت اتاق ،صبحانه ،بالکن ،دمپایی ،یخچال ،سیستم اطفاء حریق دراتاق ،سیستم گرمایش و سرمایش ، پاورسوئیچ ،کمد لباس ،تلفن در اتاق ،مبلمان ،تلویزیون ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق دراور ،حمام

هتل لردز دبی

رستوران هتل:هتل لردز دارای رستورانی با فضای شیک و مدرن میباشد و بهترین غذا های عربی و بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو میکند.تمام غذا ها با مواد عذایی با کیفیت آماده میشوند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا دبی مال:9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:4.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:600 متر

فاصله هتل تا موزه دبی:2.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر:1.9 کیلومتر

هتل لردز دبی


هتل ارکید دبی

معرفی:هتل ارکید از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در منطقه دیره واقع شده است.موقعیت مکانی مناسب این هتل به گونه ای است که هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مناسب می‌باشدسرویس دهی این هتل به HB میباشد.اتاق های هتل بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران عزیز در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشند.با اقامت در این هتل 3 ستاره میتوانید یک سفر خوب را تجربه کنید و از لحظات خوبی را سپری کنید.

هتل ارکید دبی

امکانات هتل:امکان برگزاری جلسه و قرار ملاقات، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، روزنامه، گاو صندوق، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، محل نگهداری چمدان، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی، محل مخصوص افراد سیگاری، رستوران با منو، رستوران بوفه، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، روم سرویس، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، خشکشویی، خدمات اتوکشی، واکس و پولیش کفش

هتل ارکید دبی

امکانات اتاق:امکان شارژ وسایل الکترونیکی ،روم سرویس ،آباژور ،لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان، اینترنت اتاق ،صبحانه ،بالکن ،دمپایی ،یخچال ،سیستم اطفاء حریق دراتاق ،سیستم گرمایش و سرمایش ، پاورسوئیچ ،کمد لباس ،تلفن در اتاق ،مبلمان ،تلویزیون ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق دراور ، حمام

هتل ارکید دبی

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ایرانی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا های با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشود.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:11 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:3.5 کیلومتر

هتل ارکید دبی

تور کیش

تور کیش

تور مشهد

بازدید : 104
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 16:40

شهر کودکان دبی

یکی از جاذبه های توریستی شهر دبی که مختص کودکان 2-16 سال می باشد و اولین مرکز آموزشی کودکان در دبی است، شهر کودکان نام دارد که به منظور آموزش تعامل، انجام کارهای گروهی، اکتشاف محیط پیرامون و ... احداث گردیده است. مسافرین تور دبی مرداد 98 عزیز تور دبی می توانند ساعاتی کودکان خود را در این مجموعه با خیال راحت آزاد بگذارند تا خاطره ای خوش برای آنها رقم خورد.

گفتنی است که در شهر کودکان گالری های مختف و نمایشگاه های گوناگونی نیز برگزار می گردد.

شهر کودکان دبی

شهر کودکان دبی


دلفین بی دبی

در منطقه پالم جمیرا دبی مجموعه تفریحی ای وجود دارد به نام دلفین بی که بسیار زیبا و لذت بخش است. در این مجموعه دلفین های بسیار نگه داری می کنند و به بهترین نحو آنها را آموزش می دهند تا روزی بسیار عالی را برای مراجعه کنندگان خود فراهم نمایند. تمامی گردشگران عزیز مس توانند با هر سنی به این مجموعه بیایند و با دلفین ها بازی کنند حتی با آنها شنا کنند و سرعت را تجربه نمایند.

مسافرین تور دبی که علاقه مند به شنا و بازی کردن با تور کیش دلفین ها هستند می توانند به این مجموعه بیایند و بیش از 3 ساعت در کنار دلفین ها لذت ببرند.

دلفین بی دبی

دلفین بی دبی


امیریت تاورز دبی

یکی از جاذبه های دیدنی دبی، وجود برج های پر زرق و برق آن است که نمادی از معماری مدرن هستند. هتل جمیرا امیریت تاورز ساختماتی دو قلو ادرای و هتل میباشد که دارای 52 طبقه است و جز رده بندی فوق لوکس قرار دارد. این برج دارای مجموعه تور کیش ورزشی، مرکزی خرید خوب و مدرن و چشم اندازی زیبا و با شکوه به شهر دارد. مسافرین عزیز تور دبیمی توانند علاوه بر داشتن خریدی دلپذیر از زیبایی های این برج نیز لذت ببرند. امیریت تاورز دبی امیریت تاورز دبی

مسجد جامع دبی

یکی از مناطق گردشگری و تاریخی دبی، مسجد جامع است که قدمت آن به 1900 می رسد و در 1998 آن را بازسازی کرده اند. این مسجد به عنوان مهد دینی شهر دبی شناخته شده است زیرا در ان مدرسه ای قرآنی وجود دارد که به کودکان تلاوت و حفظ قران را آموزش می دهند. مسجد جامع درست مقابل موزه دبی واقع شده است و دارای یک مناره بزرگ و تعدای مناره کوچک و زیبا می باشد. مسافرین تور دبی می توانند برای بازدید به این مسجد زیبا سر بزنند و از معماری منحصر به فرد آن لذت ببرند. مسجد جامع دبی مسجد جامع دبی

تور کیش

تور مشهد

تور مشهد

بازدید : 53
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 16:29

شهر شناور دبی

معرفی:شهر شناور دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی میباشد که به تازگی در حال احداث میباشد.این شهر شناور به دلیل زیاد شدن جمعیت و کم بودن زمین برای سکونت ساخته میشود.ایده ساخت شهرهای شناور چیز تور دبی تابستان 98 جدیدی نیست و مدتی است که ذهن بشر امروز را مشغول خود ساخته است.قرار است طراحی شهر شناور دبی به شکل برگ یک گل زنبق عظیم الجثه باشد . همچنین قرار نیست این شهر تا ساحل فاصله زیادی داشته باشد . البته ممکن است ساکنین این شهر متوجه زیبایی و شگفتی آن نباشند اما بی شک مسافرین هواپیماهایی که بر فراز دبی در حال حرکت هستند ، شاهد منظره ای بسیار زیبا و خارق العاده خواهند بود.گنجایش این شهر شناور 50,000 خانه می‌باشد و انرژی این شهر از طریق انرژی خورشیدی تامین می‌شود و شهری سبز است و سوخت‌ها در آن جایی ندارند به عنوان شهر پاک شناخته شده استاین شهر در حال ساخت بوده و تا سال 2100 به پایان خواهد رسید..دولت امارات امیدوار است شهر شناور دبی ، علاوه بر آنکه به محلی برای سکونت شهروندان کشور امارات و شهری توریستی برای جذب گردشگران تبدیل می شود ، به مکانی تجاری و لنگرگاهی کمکی برای برخی کشتی ها نیز مبدل شود.این شهر در حال ساخت بوده و تا سال 2100 به پایان خواهد رسید.همچنین قرار است طراحی ساختمان ها و بناهای داخل این شهر به گونه ای باشد که یک مکان بسیار زیبا و رویایی را برای ساکنین و گردشگران فراهم آورد.این مکانی برای جذب گردشگران تور دبی میباشد و همچنین دبی نشینان در آن سال میتوانند براحتی در این شهر شناور زندگی کنند.

شهر شناور دبی


سیاره سحر آمیز دبی

معرفی:سیاره سحر آمیز یکی از محبوبترین محل ها برای کودکان در دبی میباشد که در سیتی سنتر دبی قرار گرفته است.البته برای سنین بالاتر نیز بازیهای ویدئویی گوناگون و سرگرمی های دیگر قرار داده شده است.از دیگر بازی های این سیارهتور دبی تیر 98 به چرخ و فلک ، تاب گردان، قطار برقی، اتومبيل سواری و بازيهای ويدئويی و الکترونيکی میتوان اشاره کرد. کودکان تور دبی با خريد يک بليط 50 درهمی می توانند تا هر اندازه که مايل باشند از امکانات اين شهر بازی استفاده نمايند.این مرکز خرید در مرکز خرید سیتی سنتر میباشد تا مسافران و گردشگران عزیز بعد از یک روز با خرید های متفاوت بتوانند به این سیاره سحر آمیز بیایند و با لحظات خوبی را در آنجا سپری میکنند خستگی را از بدن خود دور کنند.سیاره سحر آمیز از بهترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب میشود که مسافران تور دبی میتوانند در کنار خانواده خود سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنند.

سیاره سحر آمیز دبی


باشگاه گلف دبی

در سال 1988 باشگاه گلف دبی به عنوان اولین زمین سراسر چمن در خاورمیانه تاسیس گردید. این مجموعه در بالای تپه ای قرار گرفته و دارای چشم اندازی زیباست. در زمین گلف بیش از 36 سوراخ وجود دارد و امکان بازی را شبانه روز برای علاقه مندان فراهم می کند. از امکانات باشگاه گلف می توان به آموزش اختصاصی گلف، انواع فروشگاه های لوازم ورزشی، رستوران و کافه، وجود امکانات برای ورزشهای مثل تنیس و اسکواش، مدرسه مدرن گلف و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور دبی که علاقه مند به بازی گلف هستند می توانند به باشگاه گلف بیایند و از زمان خود لذت ببرند. گفتنی است این مجموعه هر ساله میزبان بازی های بین المللی گلف می باشد.

باشگاه گلف دبی

باشگاه گلف دبی


بالیوود پارک دبی

مجموعه تفریحی تم پارک River Land که به تازگی در شهر دبی افتتاح شده است و دارای سه تم پارک مجزا و جالب می باشد، بسیار مورد توجه گردشگران و مردم بومی قرار دارد. یکی از تم پارک های برجسته این مجموعه بالیوود پارک می باشد که از فیلم های برتر هند و معماری متفاوت این کشور ایده گرفته شده است. در این پارک انواع امکاناتی نظیر رستوران، کافه، مغازه های متفاوت خوراکی و مواد غذایی، سالن های مجزا رقص، سینما و تئاتر و ... ارائه می گردد.

مسافرین عزیز تور دبی به همراه خانواده و دوستان خود تا 2 بامداد می تور کیش توانند در این مجموعه به تفریح و شادی بپردازند.

بالیوود پارک دبی

بالیوود پارک دبی

تور کیش

تور کیش

تور مشهد

بازدید : 40
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 16:18

رستوران X استانبول ترکیه

یکی از رستوران های خوب و معروف شهر استانبول که بر فراز برج دنیز پالاس قرار گرفته، رستوران ایکس نام دارد که دیدی زیبا به شاخ طلایی استانبول دارد که در هنگام صرف غذا بسیار لذت بخش است. برج دنیز پلاس ساختمانی بسیار قدیمی تور ترکیه تیر 98 است که در سال 2009 بازسازی شد و رستوران X تلفیقی از دنیای مدرن و سنتی شهر استانبول می باشد. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای اصیل ترکی، انواع کباب ها، ایتالیایی، مدیترانه ای و ... می باشد.

مسافرین عزیز تور ترکیه که به دنبال رستورانی متفاوت هستند، رستوران X پیشنهاد می گردد.

رستوران X استانبول ترکیه

رستوران X استانبول ترکیه


رستوران توپاز استانبول

یکی از رستوران های لوکس و منحصر به فرد شهر استانبول که با تور ترکیه مرداد 98 معماری متفاوت و زیبای خود میزبان مهمانان می باشد، رستوران توپاز می باشد که منظره ای زیبا رو به دریا دارد. منوی غذاهای این رستوران شامل دو نوع غذای متفاوت است که بخشی از آن را غذاهای دریایی و بین المللی و بخش دیگر را غذاهای اصیل و سنتی ترکیه تشکیل میدهد. مسافرین تور ترکیه که به دنبال رستورانی جذاب و با کیفیت هستند حتما به این رستوران سر بزنند.

گفتنی است که در معماری رستوران توپاز از شیشه هایی عظیم برای جلوه بیشتر استفاده نموده اند. تا مسافران در آرامش کامل غذای خود را میل نمایند.

رستوران توپاز استانبول

رستوران توپاز استانبول


رستوران روملی حصاری اسکله استانبول

یکی از رستوران های خوش نام و خوب شهر استانبول که در منطقه تاریخی این شهر بر روی آب های تنگه بسفر بنا شده، رستوران روملی حصاری اسکله نام دارد که بسیار طرفدار دارد. این رستوران بر روی اسکله ای قدیمی که برای دوران عثمانی ها است، وجود دارد. محیط رستوران روملی بسیار آرامش بخش و دلچسب می باشد تا مهمانان بسیار حس خوبی در هنگام سرو غذا داشته باشند. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای دریایی و اصیل ترکی می باشد که بنا به سنت ترک ها اول پیش غذاهای سرد و بعد غذای اصلی سرو می شود.

مسافرین تور ترکیه که به دنبال رستورانی رویایی هستند، رستوران روملی حصاری اسکله بهترین انتخاب خواهد بود.

رستوران روملی حصاری اسکله استانبول

رستوران روملی حصاری اسکله استانبول


رستوران کونیالی استانبول

یکی از رستوران های معروف استانبول که در قصر توپکاپی واقع شده تا میزبان بازدیدکنندگان از قصر باشد. منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای سنتی و اصیل ترکی است که با طمع دلچسبشان طرفدار بسیاری دارند.

این رستوران یکی از بهترین رستوران های ترکیه می باشد تور کیش که به مسافرین تور ترکیه پیشنهاد می گردد تا حتما یک سری بزنند.

رستوران کونیالی استانبول

رستوران کونیالی استانبول

تور کیش

تور مشهد

تور مشهد

بازدید : 42
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 16:06

رستوران بابیلونیا گاردن تراس استانبول

معرفی رستوران : رستوران بابیلونیا گاردن تراس تور لحظه آخری ترکیه یکی دیگر از رستوران های خوب شهر استانبول است که در سال 2003 افتتاح شده است. این رستوران با سرو غذاهای سنتی ترکی و عثمانی جایگاه ویژه ای در میان مسافران تور ترکیه کسب کرده است. البته علاوه بر این غذاهای اروپایی و بین المللی نیز در این رستوران سرو می شود. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا است و با لامپ های ریز تزیین شده است اما فضای بیرونی حال و هوای دیگری دارد. در قسمت بیرونی می توانید روی میز و صندلی های سفید رنگ و راحتی که قرار داده شده بنشینید و با تماشای منظره ای زیبا از محلات قدیمی استانبول و گل و گیاهانی که در اطراف وجود دارد غذای خود را صرف کنید.

رستوران بابیلونیا گاردن تراس استانبول

منو رستوران : منوی این رستوران شامل قسمت های نوشیدنی های غیر الکلی، نوشیدنی های سرد، نوشیدنی های گرم، اشتهاآورهای سرد، اشتهاآورهای گرم، کرپ ها، پاستا، سالاد، پیتزا، پاید، غذاهای مخصوص گیاهخواران، غذاهای عثمانی، غذاهای گریل، غذاهای بین المللی،‌ تور ترکیه تابستان 98 غذاهای دریایی،‌ استیک، غذاهای مخصوص کودکان و دسرها می شود. قیمت این غذاها بسیار مناسب است و به جز یکی دو مورد ، از حدود 20 لیر تا 50 لیر تغییر می کند.

رستوران بابیلونیا گاردن تراس استانبول

پیشنهاد ما : رستوران بابیلونیا یک رستوران با قیمتی بسیار مناسب و محیطی جذاب در قلب شهر استانبول است که نمره بسیار خوب 4.7 را از کاربران سایت معتبر تریپ ادوایزر دریافت کرده است.

ساعت کاری رستوران : از 9 صبح تا 1 بامداد برای سرو صبحانه، ناهار و شام

رستوران بابیلونیا گاردن تراس استانبول

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در محله سلطان احمد و خیابان Akbiyik این محله قرار گرفته است.


رستوران اولوس 29 استانبول ترکیه

معرفی رستوران : یکی از بهترین رستوران های شهر استانبول که بارها این عنوان را از طرف مجله های معتبر از آن خود کرده است. این رستوران از دسامبر سال 1993 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون محبوب مسافران تور ترکیه بوده است. اولوس 29 بر روی یک تپه قرار گرفته است که منظره کامل از تنگه بسفر را می توانید از آن تماشا کنید. مخصوصا که دیوارهای این رستوران شیشه ای هستند و شما یک ویوی 360 درجه پانارومایی را در مقابل خود خواهید دید. دکوراسیون زیبای این رستوران و کافه کنار آن طراح های معتبر داخلی را متعجب و شگفت زده کرده است. لوسترهای شیشه آی آویزان از سقف به لوکس و مجلل بودن این تور کیش رستوران کمک شایانی کرده است. هر شب در این رستوران برنامه موسیقی زنده برگزار می شود.

رستوران اولوس 29 استانبول ترکیه

منو رستوران: منو بسیار پر تنوع از خرچنگ و غذاهای دریایی تا کوفته ، پیتا کوتاه، کباب ترکی ، انواع غذاهای محلی و البته غذاهای بین المللی . لازم به ذکر است که سرآشپز غذاهای بین المللی خارجی است. منوی کافی شاپ نیز شامل انواع شیرینی و دسرهای ترکی و نوشیدنی های گرم و سرد می باشد.

رستوران اولوس 29 استانبول ترکیه

پیشنهاد ما: اولوس 29 رستورانی است که نظیر آن را کمتر خواهید دید و قطعا به یک بار امتحان کردنش می ارزد.

ساعت کاری رستوران : 12 تا 2 ( شنبه و یکشنبه ها 6 تا 2 )

موقعیت مکانی رستوران : منطقه بشیکتاش، محله اولوس

رستوران اولوس 29 استانبول ترکیه


رستوران BE-SO Bistro استانبول ترکیه

اگر به دنبال رستورانی با منوی غذایی اصیل هستید، رستوران بسو یکی از بهترین ها خواهد بود. این رستوران سبک غذاهای دوره عثمانی را تداعی می کند و انواع غذاهای اصیل ترکی، ایتالیایی، دریایی، انواع استیک، امریکایی و ... را با بهترین طعم سرو می کند.

از امکانات رستوران BE-SO می توان به دو سالن غذاخوری سر باز و پوشیده، فضای دل انگیز، پارکینگ، بار و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند زمان خوشی را در این رستوران به همراه خانواده و دوستان خود سپری نمایند.

رستوران BE-SO Bistro استانبول ترکیه

رستوران BE-SO Bistro استانبول ترکیه


رستوران Sunset Grill استانبول ترکیه

روبروی تنگه بسفر در قلب شهر استانبول رستورانی مجلل و لوکس واقع شده است به نام رستوران سانست گریل. این رستوران دارای معماری و فضای متفاوتی می باشد که باعث جذب توریستان بسیاری شده است. منوی غذاهای این رستوران شامل انواع غذاهای اصیل ترکی و بین المللی می باشد که با طعمی دلپذیر پخت می شوند.

از ویژگی های رستوران سانست می توان به منظره بینظیر آن به تنگه بسفر اشاره نمود که بسیار دیدنی است. همچنین این رستوران دارای دو سالن غذاخوری به صورت سرپوشیده و سرباز می باشد که مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند به دلخواه هر کدام را انتخاب نمایند.

رستوران Sunset Grill استانبول ترکیه

رستوران Sunset Grill استانبول ترکیه

تور کیش

تور کیش

تور مشهد

بازدید : 35
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 15:55

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

یکی از مراکز خرید محبوب استانبول که در منطقه بکرکوی واقع شده است، مرکز خرید کروسل می باشد که از بزرگترین مراکز خرید این شهر نیز می باشد. در این مجموعه که خانه ای برای برند های روز دنیا و ترکیه می باشد انواع کالاهای همچون پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، ساعت، وسایل ورزشی، لوازم آرایشی و ... با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسند. از امکانات این مجموعه می توان به رستوران، کافه، شهر بازی، سالن سینما و تئاتر، سالن های برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانن تمامی مایحتاج خود را در مرکز خرید تور ترکیه شهریور 98 کروسل خریداری نمایند و روزی دلچسب را تجربه نمایند.

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه


مرکز خرید آلانیوم آنتالیا

یکی دیگر از مراکز خرید خوب آنتالیا که در سال 2006 شروع به فعالیت نموده است، مرکز خرید آلانیوم می باشد که به آن آلانیا نیز گفته می شود. در این مجموعه بیش از 200 برند روز دنیا و ترکیه فعالیت دارند و محصولانی خوب و اورجینال را به دست مشتریان خود می رسانند. در مرکز خرید آلانیوم اجناسی مانند پوشاک، لوازم برقی و خانگی، اسباب بازی، کیف و کفش، ساعت، اکسسوری ها و ... به فروش می روند. از ویژگی های این مرکز خرید می توان به مجموعه ورزشی و بازی مختص کودکان، رستوران و کافی شاپ اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند روزی دلپذیری و خریدی عالی را در مرکز خرید آلانیوم تجربه نمایند.

مرکز خرید آلانیوم آنتالیا

مرکز خرید آلانیوم آنتالیا


بازار مصری های استانبول

یکی از بازار های قدیمی و معروف شهر استانبول که در کنار بازار جدید قرار گرفته است، بازار مصری ها یا بازار ادویه نام دارد. در گذشته در این بازار عطاری ها انواع گیاهان دارویی و انواع ادویه را به فروش می رسانند که رفته رفته از تعداد غرفه های تور ترکیه تابستان 98 عطاری کاسته شده و به جای آنها غرفه های متفاوتی مانند پوشاک، جواهرات، فرش، قصابی، خشکبار و ... گرفته است. مسافرین عزیزتور ترکیه که به دنبال تماشای معماری باستان کشور ترکیه و شناخت آداب و رسوم این کشور هستند می توانند به این بازار بیایند و از تماشای آن لذت ببرند. گفتنی است که بازار مصری ها بعد از بازاز بزرگ استانبول، بزرگترین بازار سرپوشیده شهر می باشد.

بازار مصری های استانبول

بازار مصری های استانبول


مرکز خرید میگروس آنتالیا ترکیه

یکی از مراکز خرید محبوب شهر آنتالیا که در سال 2001افتتاح شده است، مرکز خرید میگروس نام دارد که بسیار در میان مردم بومی و گردشگران طرفدار دارد. در این مرکز خرید بیش از 100 فروشگاه وجود دارد که کالاهای محبوب برند های خارجی و بومی را با قیمت های متفاوت عرضه می دارد.

از امکانات مرکز خرید میگروس می توان به پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، سینما، هایپر مارکت، آسانسور، دید به دریای مدیترانه تور کیش، زمین بازی کودکان و ... اشاره نمود. گردشگران تور ترکیه می توانند روز خود را در این مرکز خرید سپری نمایند و تمامی خرید های خود را انجام دهند.

مرکز خرید میگروس آنتالیا ترکیه

مرکز خرید میگروس آنتالیا ترکیه

تور کیش

تور مشهد

تور مشهد

بازدید : 36
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 15:44

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ترکیه

معرفی:مرکز خرید تراسیتی یکی از مرکز خرید های مجلل و لوکس آنتالیا میباشد که در منطقه لارا واقع شده است.این مرکز خرید بزرگترین مراکز خرید آنتالیا میباشد و در سال 2011 از مرکز خرید های معروف آنتالیا شد و هر ساله هزاران گردشگر تور ترکیه به این مرکز خرید میروند.مرکز خرید تراسیتی دارای معروف ترین و مشهور ترین برند ها میباشد.گردشگران و مسافران تور ترکیه میتوانند براحتی تمام خرید های خود را با خیال راحت انجام دهند. تراسیتی مجتمعی 4 طبقه است که در خود 150 فروشگاه و غرفه با برندهای مختلف محلی و خارجی را در خود جای داده و در کل مساحتی در حدود 4800 متر مربع را پوشش می دهد. از ویژگی های دیگر تور ترکیه تابستان 98 این مرکز خرید میتوان به زمین بازی کودکان،50 رستوران، سینما و فروشگاه اشاره کرد.باربری، هوگو باس، گیزیا، گانت، لاکوست، ماسیمو دوتی، مارکس اند اسپنسر، ماکس مارا، نایک، پیر کاردین، تامی هیلفیگر، یو اس پولو و ویل بروکن از برند های معروف این مرکز خرید میباند.مرکز خرید تراسیتی در بخش های مد و لباس ، پوشاک و لوازم کودکان ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، کیف و کفش ، جواهرات و ساعت ، لوازم دیجیتال و خانگی ، اسباب بازی و لوازم ورزشی فعالیت میکند.قیمت و کیفیت اجناس این مرکز خرید بسیار عالی میباشد و هیچ کس دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمیرود همچنین وجود انواع فودکورت این امکان را به گردشگران تور ترکیه میدهد تا در طول خرید اگر احساس گرسنگی و خستگی کردند با خوردن غذا های لذیذ رستوران خستگی را براحتی از تن خود دور کنند.گردشگرانی که با خودرو شخصی به این مرکز خرید میروند میتوانند براحتی در پارکینگ مرکز خرید تراسیتی پارک نمایند همچنین وجود سینما و دیگر امکانات این مرکز خرید لحظات شادی را برای شما عزیز تور ترکیه به ارمغان میاورد.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ترکیه

ساعت کاری:مرکز خرید تراسیتی از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از گردشگران عزیز میباشد.

موقعیت مکانی:ترکیه- آنتالیا- منطقه لارا- مرات پاشا 07160- منطقه فنر

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ترکیه


مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

معرفی:مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از زیباترین و جدیدترین مراکز خرید در استانبول است.از فلوریا ، میتوانید شاهد یکی از زیباترین مناظر قسمت اروپایی شهر باشیداین مرکز خرید 5 طیقه دارد که بهترین برند ها را به فروش میگذارد.سینما ، رستوران و شهربازی از دیگر امکانات این مرکز می باشد.وجود رستوران در این مرکز خرید باعث شده اگر گردشگران تور ترکیه در طول خرید احساس گرسنگی و خستگی کردند بتوانند در رستوران مرکز خرید رفته و از غذا های لذیذ نوش جان کنند و خستگی را از تن خود دور کنند. آکوا فلوریا در کل 45000 متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش 900 نفر، 11 سالن سینما با گنجایش 1280 نفر، فضایی برای پیاده روی با تور کیش مساحت 52000 متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت 13000 متر مربع وجود دارد.گردشگران تور ترکیه در تمام روز هفته میتوانند به این مرکز رفته و تمام اجناس مورد نیاز خود را انجام دهند.از دیگر مواردی که مرکز خرید آکوا فلوریا را خاص می کند، وجود آکواریوم استانبول، بزرگترین آکواریوم موضوعی دنیا در این مجموعه است.از دیگر امکانات مرکز خرید در طبقات مختلف مرکز ، داروخانه ، سینما ، فروشگاه ماهی ، رستوران ، شیرینی فروشی ، فروشگاه پوشاک ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، ساعت و کتاب فروشی میباشد.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه باکیرکوی، فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی، پلاک 93

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول


خیابان آتاتورک آنتالیا

یکی از مراکز خرید خوب و پر تردد شهر آنتالیا خیابان آتاتورک می باشد که در منطقه ای قدیمی و تاریخی قرار گرفته است. در این خیابان فروشگاه ها و غرفه های متفاوتی وجود دارد که اجناس مختلفی همچون پوشاک، سوغاتی، اکسسوری ها، کیف و کفش و ... را به فروش می رسانند. همچنین در این بازار نمایندگی برخی برند ها نیز وجود دارد. از ویژگی های این بازار می توان به کافه، رستوران و غرفه های خوراکی اشاره نمود که مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند بعد از خرید خود به آنها سر بزنند و خستگی خود را بدر کنند.

خیابان آتاتورک آنتالیا

خیابان آتاتورک آنتالیا


مرکز خرید گالریا ترکیه

مرکز خرید گالریا ترکیه که در دهه 90 میلادی به دستور نخست وزیر وقت در منطقه آتاکو استانبول ساخته شده است، در سال 1990 به دلیل معماری متفاوت خود به عنوان بهترین مرکز خرید جهان شناخته شد. در این مجموعه انواع فروشگاه های پوشاک، ساعت، کیف و کفش، عطر، لوازم برقی و خانگی، اکسسوری با برند های روز دنیا و ترکیه موجود می باشد. از امکانات مرکز خرید گالریا می توان به سالن سینما و تئاتر، بولینگ، اسکیت روی یخ، پارکینگ و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند خریدی لذت تور کیش بخش در این مرکز خرید تجربه نمایند.

مرکز خرید گالریا ترکیه

مرکز خرید گالریا ترکیه

تور کیش

تور کیش

تور مشهد

بازدید : 34
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 15:33

پارک گلخانه ای استانبول

در مجاورت کاخ توپقاپی پارکی وجود دارد که در گذشته فقط کختص درباریان بود این پارک، پارک گلخانه ای نام دارد که در سال 1912 دستور داده شد تا بازدید از این پارک برای عموم آزاد شود. سالها بعد حتی مجسمه ای از آتاترک نیز در این تور ترکیه تیر 98 پارک ساختند.

پارک گلخانه ای جز قدیمی ترین پارک های استانبول است و بسیار زیباست. مسافرین عزیز تور ترکیه حتما بازدید از این پارک را در اولویت قرار دهند. در اطراف این پارک قهوه خانه و زمین بازی مختص کودکان همچنین باغ وحشی کوچک وجود دارد که مسافرین عزیز می توانند همراه خانواده در این پارک به پیکنیک بروند. همچنین در پارک گلخانه ای چشم اندازی به پل بسفر و دریای مرمره نیز وجود دارد.

پارک گلخانه ای استانبول

پارک گلخانه ای استانبول


کلیسای چورا استانبول

در منطقه فاتیح استانبول کلیسایی زیبا و تاریخی وجود دارد که در دوران بیزانس ساخته شده است. نقاشی ها و معماری ناب دوره بیزانس در هر جای کلیسا مشهود است و به چشم می خورد. در قرن 16 زمانی که اسلام در ترکیه رواج پیدا کرد کلیسای چورا تبدیل به مسجد شد اما بعد ها مجدد به کلیسا تبدیل شد و به عنوان موزه و آثار تاریخی برای بازدید عموم و مسافرین تور استانبول قرار گرفت.

مسافرین عزیزی که علاقه مند به مکان های تاریخی هستند تور کیش پیشنهاد می گردد از این کلیسا دیدن کنند. لازم به ذکر است که میحط و دکوراسیون داخلی کلیسا به هیچ عنوان تغییر نکرده است.

ساعت بازدید: از 9 صبح تا 7 بعد از ظهر

کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول


پارک مینیاتورک

پارکی به مساحت 60 هزار متر مربع که دارای 105 ماکت آثار تاریخی که شامل مکان های تاریخی استانبول، آناتولی و مکان هایی که هم اکنون در خارج از مرزهای ترکیه می باشد. این ماکت های مینیاتوری با سازه های مخصوصی ساخته شده است تا در برابر باران و شرایط جوی ترکیه مقاوم باشد.

مسافرین تور ترکیه که امکان بازدید از تمامی اماکن این شهر را ندارند می توانند تنها با پرداخت 10 لیر از این پارک دیدن کنند و تمامی اماکن تور کیش شهر را با سایزی کوچکتر ببینند. ساعت بازدید همه روزه از 9 صبح تا 7 بعد از ظهر می باشد.

پارک مینیاتورک

پارک مینیاتورک


کوه های پاموکاله

در استان دنیزلی در جنوب غربی ترکیه شهری به نظر برفی و زمستانی وجود دارد که یکی از بی نظیرترین چشم اندازهای جهان است. اما این شهر برگرفته شده از کوه های پاموکاله است که گردی سفید سراسر آن را در برداشته که به نظر برفی می آید. آب و هوای این شهر حتی در سردترین فصل سال هم گرم و معتدل است و بسیار مناسب برای بازدید مسافرین عزیر تور ترکیه می باشد.

آب گرم و چشمه های این کوه بسیار دلچسب است. از جاذبه های گردشگری این شهر و صنعت اصلی آن گردشگری میباشد که هتل های لوکس و مجهزی ساخته اند تا خاطره ای زیبا و رویایی برای مسافرین رقم بزنند. بعضی از اماکن دیدنی و جذاب شهر پاموکاله می توان به ویرانه های شهر وتئاتر هیراپولیس و همچنین استخر سنتی پاموکاله اشاره کرد.

جالب است که نام این شهر به زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای میباشد.

کوه های پاموکاله

کوه های پاموکاله

تور کیش

تور مشهد

تور مشهد

بازدید : 31
يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 15:22

برج دختر استانبول ترکیه

از جاذبه های زیبای شهر استانبول می توان به برج دختری اشاره کرد که در منطقه اسکودار واقع شده است. قدمت این برج به سالها قبل و دوره بیزانس برمیگردد و تنها اثر باقی ماند از آن زمان است. سالها قبل از برج دختر به عنوان فانوس تور کیش دریایی استفاده می شد که بعدها با ترمیم و مرمت تبدیل به یک جاذبه توریستی شد. امروز در این برج کافه و رستورانی شیک وجود دارد که غذا خوردن در آن ها بسیار لذت بخش می باشد.

از گذشته داستان های عاشقانه بسیاری درباره این برج گفته شده که البته هیچکدام تایید نشده است اما با اینحال بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند. در ساعات مختلف قایق و کشتی های تفریحی بسیاری به این برج می آیند. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند زمان بسیار لذت بخشی را در کنار دوستان و خانواده خود در برج دختر تجربه کنند.

برج دختر استانبول ترکیه

برج دختر استانبول ترکیه


قلعه وان ترکیه

شهر وان یکی از شهر های زیبا و تفریحی کشور ترکیه می باشد که در نزدیکی ساحل دریاچه وان بر فراز کوهی قلعه ای وجود دارد که قدمتی چند ساله قبل از میلاد مسیح دارد. از این قلعه که امروزه فقط خرابه ای به جای مانده اما شکوه خود را حفظ نموده، فقط ستوان هایی عظیم وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

جالب است که از این قلعه اقوام و حکومت های گوناگونی استفاده کرده اند و بر مردم حکومت نموده اند. مسافرین عزیز تور ترکیهکه علاقه مند به آثار و بناهای تاریخی هستند می توانند از این قلعه باشکوه دیدن نمایند.

قلعه وان ترکیه

قلعه وان ترکیه


دریاچه وان ترکیه

از جاذبه های توریستی و دیدنی های کشور ترکیه می توان از شهر زیبای زیبا وان نام برد که دارای دریاچه زیبایی است که بعد از دریای خزر بزرگترین دریاچه خاورمیانه می باشد. آب این دریاچه از جویبار هایی است که از کوه های سبحان و اختیار شهاب به آن می ریزد . چون آتشفشانی هستند آب دریاچه نمکی است و در فصل زمستان و سردی هوا از یخ زدن آب جلوگیری می کند.

وان بسیار شهری زیبا و دیدنی است که در تمامی فصول سال جایی تور کیش مناسب برای ریلکس کردن و دیدن زیبایی های طبیعت خواهد بود. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند با سفر کردن به شهر زیبای وان و دیدن طبیعت بکر آن سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

دریاچه وان ترکیه

دریاچه وان ترکیه


تنگه بسفر استانبول

یکی دیگر از مکان های جذاب شهر استانبول، تنگه بسفر می باشد که دو تور ترکیه مرداد 98 دریای مرمره و سیاه را بهم متصل می کند. در اطراف این تنگه انواع مکان های باستانی و تاریخی وجود دارد. همچنین در انواع رستوران های خوب و کافه های مختلف نیز وجود دارد که مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند در این رستوران ها غذاهای دریایی تاره و لذیذی را تجربه نمایند.

یکی دیگر از ویژگی های این تنگه وجود خانه های چوبی و ویلایی و انواع بازارهای خرید نیز موجود می باشد تا رفاه مسافرین آماده باشد. گردشگران می توانند در تنگه به گشت و گذار و کشتی سواری و تماشای دیدنی های استانبول نیز بپردازند.

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

تور کیش

تور کیش

تور مشهد

تعداد صفحات : 33

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 337
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 2368
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 14969
  • کدهای اختصاصی