کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی جهانگردی
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

جهانگردی

بازدید : 34
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:57

سواحل بلک

آنتالیا یکی از زیباترین شهرقیمت تور آنتالیاهای کشور ترکیه است که بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات نرخ ویژه تور آنتالیاو اوقات فراغت است. یکی از شهرهای آنتالیا شهر بلک است که در نزدیکی آن قرار دارد. شهر بلک دارای آب و هوایی عالی است و دارای هتل های 5 ستاره مدرن و زمین های گلف بسیار و همچنین نزدیک مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه می باشد که بهترین گزینه برای مسافرینتور آنتالیا است.

این شهر دارای جنگل های کاج و ساحل ماسه ای می باشد که باعث شده است متمایز و تور آنتالیا تابستان 97ویژه به حساب آید. از امکانات این شهر تور آنتالیا بهار 97می توان به 32 هتل مجلل و لوکس، 5 زمین گلف مجهز، زمین های تنیس، مناطتور آنتالیا فروردین 97ق بازی، مراکز بهداشت و تناسب اندام کامل و استخر و خدمات گردشگری و توریستی اشاره کرد.

سواحل بلک

سواحل بلک


سواحل لارا و کنتیالتی

در شهر آنتالیا دو ساحل زیبا وجود داقیمت تور آنتالیارد که یکی از آنها ساحل لارا است. مردم ترکیه ساحل لارا، به لارا پالجی متور آنتالیا تابستان 97یشناسند که دارای سواحل مدیترانه ای شفاف و زیبا و تمیز است که دارای امکاناتی نظیر سواحل شنی و سنگریزه ای، انواع پلاژها و رستوران ها با سرو انواع غذاهای سنتی ترکیه، مراکز تفریحی، باشگاه، صندلی ساحلی همراه با چتر، قایق سواری و... می باشد.این ساحل در 6 کیلومتری شرق آنتالیا قرار گرفته انرخ ویژه تور آنتالیاست.

یکی دیگر از دو ساحل آنتالیا، ستور آنتالیا فروردین 97احل کنتیالتی است که دارای پارک آبی هیجان انگیز و جالب و پر از انواع وسابل بازی آبی است. همچنین دارای استخری از دلفین هاست که با نمایش خود مسافرین تور آنتالیا را سرگرم کرده و سفری خاطره انگیز را برای آنها رقم می رند.

این ساحل شهری کوچک دارد که ماکتی مینیاتوری از شهر ترتور آنتالیا بهار 97کیه به اندازه 25 برابر کوچکتر است.

 سواحل لارا و کنتیالتی


اسکله قدیمی آنتالیا

خلیجی زیبا در شهر آنتالیا که در گذشته قلب اقتصاقیمت تور آنتالیاد این شهر محسوبنرخ ویژه تور آنتالیا می شد. این اسکله ی زیبا در سواحل زیبای دریای مدیترانه واقع شده است که محل برنامه ریزی و مدیریت تورهای آبی و قایق ها در شهر ساحلی آنتالیا است. این اسکله دارای مغازه های متنوع و رستوراتور آنتالیا تابستان 97ن ها و کافه هاس تا میزبان مسافرین تور آنتالیاباشند و آنها اوقات خوشی را در این شهر بگذرانند. تماشا کردن غروب خورشید در پس صخره های بزرگی که شهر را احاطه کتور آنتالیا بهار 97رده است بسیار لذت بخش است.

اسکله قدیمی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا

بازدید : 50
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:50

هتل باروت لارا آنتالیا

این هتل بسیقیمت تور آنتالیاار زیبا و لوکس در منطقه لارا واقع شده است. مهمانان عزیز تور آنتالیا که به دنبال هتلی با امکانات مناسب و خدمات بسیار عالی می باشند. از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل های دیگر متمایز ساخته است وجود 8 رستوران مجزا که هر تور لحظه آخری آنتالیاکدام آماده سرو انواع غذاها برای شما مهمانان عزیز تور آنتالیا می باشد. این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران های این هتل انواع غذاهای فرنگی و ترکی و محلی را میل نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آتور آنتالیا فروردین 97نتالیا: پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، تعدادی بار، قنادی، چندین رستوران با تهویه‌ی مطبوع و صندلی کودک، باجه‌ی روزنامه، فروشگاه، آرایشگاه، کلاب، شبکه‌ی اینترنت عمومی، سینما، زمین بازی، کلاب کودکان، پارکینگ.تور آنتالیا بهار 97

با هتل آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بتور آنتالیا تابستان 97سیار زیبا و لوکس لحظات آرام و خوشی را سپری کنید.

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا


هتل دلفین امپریال آنتالیا

این هتل یکی از هتل هایقیمت تور آنتالیا 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل یکی از هتل های Uall آنتالیا می باشد که خدمات بسیار عتور آنتالیا بهار 97الی و ویژه ایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. این هتل دارای 650 اتاق بسیار زیبا و طراحیتور لحظه آخری آنتالیا بسیار لوکس می باشد. گردشگران می توانند با کمی پیاده روی به مرکز خرید Terra City رفته و لباس های برند و مارک دیدن نمایند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10کیلومتر می باشد.

امکانات هتل دلفین امپریال: استخر رو باز، استخر سرپوشیده و سرسره‌های آبی، استخر مخصوص کودکان، زمین بازی، باشگاه کودکان و نمایش، مرکز SPA، حمام ترکی، جکوزی، اتاق بخار، سونا (به صورت رایگان)، ماساژ (با هزینه)، مرکز تناسب اندام و بدنسازی بسیار مجهز، بسکتبال، تور آنتالیا فروردین 97والیبال ساحلی، تنیس و مینی فوتبال، نمایش‌های زیبا و متنوع، موزیک زنده در لابی بسیار بزرگ هتل، ارائه ۲۴ ساعته سرویس در اتاق، اینترنت در اتاق‌ها، بولینگ، اتاق بازی، بیلیارد،ورزش‌های موتوری.

مهمانان عزیز تور آنتالیا می توانند در رستورانتور آنتالیا تابستان 97 هتل که آماده سرو انواع غذاهای اروپایی و ترکی غذای مورد علاقه خود رامیل نمایند. با هتل آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل دلفین امپریال آنتالیا


هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم در منطقه کمر واقع قیمت تور آنتالیاشده است. فاصله هتل تا دریای ساحلی اندک می باشد و این یکی ازتور لحظه آخری آنتالیا ویژگی های این هتل می باشد.فاصتور آنتالیا بهار 97له هتل تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر می باشد.گردشگران تور آنتالیا که علاقه زیادی به دیدن جاذبه های گردشگری آنتالیا دارند می توانند از دروازه هادیان که فاصله کمی با هتل دارد دیدن نمایند.از امکانات و خدمات رفاهی هتل : ستور آنتالیا فروردین 97رویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حراتور آنتالیا تابستان 97رتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، مینی بار و ...

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند در این هتل 4 ستاره که خدمات ویژه ایی را به مهمانان خود ارائه می دهدلحظات دلنشین و خوشی را کنار عزیرانتان تجتور آنتالیا فروردین 97ربه نمایید.

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل کمر دریم آنتالیا


هتل آتان پارک آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد.گردشگران تور آنتالیا که قیمت هتل برایشان حائز قیمت تور آنتالیااهمیت است این هتل گزینه مناسبی است.فاصلهتور آنتالیا بهار 97 هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر می باشد.مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند از داخل اتاق ها منظره زیبای دریا را تماشا کنند و در نهایت آرامش استراحت نمایند.

امکانات هتل : بوفه صبحانه ، استخر روباز سیستم امنیتی ، پذیرش شبانه روزی ، پارکینگ رایگان ، خدمات پزشکیتور لحظه آخری آنتالیا ، امکان نوشیدن قهوه و چای در مکان های عمومی ، لاندری ، خشکشوئی

با تور آنتالیا همراه شوید تا دراین هتل بسیار زیبا و قیمت مناسب سفری خوش و خاطره انگیز را تتور آنتالیا تابستان 97جربه نمایید.

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک آنتالیا

هتل آتان پارک آنتالیا

بازدید : 58
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:43

هتل آکرا باروت آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیتور آنتالیا خرداد 97ا است که بسیار زیبا و لوکس می باشد. در گذشته نام این هتل ددمان بوده و پس از باز سازی نام تور آنتالیا فروردین 97آن تغییر یافت. هتل آکرا باروت تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر فاصله دارد. رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و ایتتور آنتالیا اردیبهشت 97الیایی و اسنک هایی بسیار لذیذ که آماده سرو برای مهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل آکرا باروت آنتالیا: باربیکیو، پارکینگ رایگان، کافی شاپ، 4 رتور آنتالیا تابستان 97ستوران، اتاق کودکان، فروشگاه، اینترنت رایگان، روزنامه، خشکشویی، کتابخانه، سالتور آنتالیا بهار 97ن بدنسازی، استخر روباز، تنیس، سونا، ماساژ، استخر اختصاصی، اسپا.

برای رزرو هتل آنتالیا با شماره های 88530609 - 42632 و 88546399 - 41938 تماس بگیرید.

هتل آکرا باروت آنتالیا

هتل آکرا باروت آنتالیا


هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

این هتل یکی از هتل های تور آنتالیا خرداد 975 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک واقع شده است.خدمات رفاهی که این هتل در اختیار مهمانان تور آنتالیا قرار می دهد شامل تورهای گردشگری ،نگهداری از کودکان و همچنین ترانسفر فرودگاهی می باشد.مهمانان عزیز تور آنتالیا اردیبهشت 97تور آنتالیا می توانند از رستوران این هتل که آماده سرو انوع غذاهای ترکی و فرنگی و در یایی می باشند صرف نمایند و نهایت لذت را ببرند.این هتل تا فرودگاه بین امللی 45 دقیقه فاصله دارد. گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنتور آنتالیا فروردین 97ید. امکانات هتل:تفریحگاه مناسب بازی کودکان، استخر کودکان، کنتور آنتالیا بهار 97سرت های زنده در شب، باشگاه شبانه، باشگاه کودکان و نوجوانان، ،بوفه، پارکینگ اختصاصی، صبحانه رایگان، تجهیزات میزبانی از جلسات کاری و کنتور آنتالیا تابستان 97فرانس های تجاری واینترنت بیسیم رایگان می باشد.

برای رزرو هتل آنتالیا با شماره های 88530609 - 42632 و 88546399 - 41938 تماس بگیرید.

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا می تور آنتالیا خرداد 97توان به هتل رویال هالیدی اشاره نمود. این هتل بسیار زیبا و لوکس دارای طراحی دیزاین بسیار عالی می باشد که مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. این هتل بسیار زیبا به ایستگاه های مترو و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

امکانات هتل: رستوران و بار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، حمام ترکی، زمین تنیس، خدماتتور آنتالیا بهار 97 پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، سرویس درمانی، ستور آنتالیا اردیبهشت 97الن بازیف سرویس ترانسفر، میز بیلیارد، بوفه صبحانه.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر می باشد با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از استخر فضای باتور آنتالیا فروردین 97ز با سرسره های آبی و تفرجگاه تفریحی نهایت لذت را ببرید.

برای رزرو هتل آنتالیا با شماره های 88530609 - 42632 و 88546399 - 41938 تماس بگیرتور آنتالیا تابستان 97ید.

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا از بهترین و زیباترین هتل هتور آنتالیا خرداد 97ای آنتالیا می باشد که تا مرکز شهر با 27 کیلومتر فاصله دارد.گردشگرانتور آنتالیا که علاقه به ورزش هایی مانند: قایقرانی, غواصی, و پاراسیلینگ استفاده نمایید و وقت گذرانی کنند. شما گردشگرانتور آنتالیا می توانید در اتاق های رو به دریا لحظات آرام و استراحتی عمیق را تجربه نمایید.

امکانات هتل کروانسرای کوندو :استخر روباز, استخر سرپوشیده, سرگرمی های آبی, پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی ، ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , تور آنتالیا اردیبهشت 97جکوزی , ماساژ , حمام ترکیتور آنتالیا فروردین 97

مهمانان عزیز هتل های آنتالیا می توانند از تمامی امکانات این هتل استفاده نموده و اوقات خوشی را سپری کنند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 1تور آنتالیا تابستان 976 کیلومتر می باشد.در رستور آنتالیا بهار 97توران اصلی هتل هرشب یک نوع غذای مکزیکی و ایتالیایی و .. آماده سرو از شما مهمانان هتل آنتالیا می باشد.

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

هتل کروانسرای کوندو آنتالیا

بازدید : 66
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:36

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یکی از هتل هاتور کیش تابستان 97ی 2 ستاره جزیره است. این هتل درست در مقابل بازار مروارید قرار دارد و به بازارهایی نظیر زیتون، هایپر مارکت و مرکز تجاری بسیار نزدیک است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. هتل دارای 64 باب اتاق است که امکاناتی نظیر مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سرویس فرتور کیش بهار 97نگی و تهویه مطبوعتور کیش اردیبهشت 97 دارد. رستوران هتل با منوی انتتور کیش فروردین 97خابی و ظرفیت 100 نفر انواع غذاهای ایرانی و دریایی را برای مهمانان تور کیش سرو می کند. هتل نزدیک به ساحل است و با چند دقیقه پیاده روی می توان به ساحل رسید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان ترانسفر رایگان، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ، سالن کنفرانس، آنتن مرکزیتور لحظه آخری کیش و فضای سبز اشارتور کیش خرداد 97ه کرد.


هتل آرامش کیش

هتل 3 ستاره آرامش کیش در بلوار دریا جزیره واقع شده است. هتل نوساز اتور کیش خرداد 97ست و در سال 1390 ساخته شده است. دسترسی هتل به مراکز خرید جزیره بتور لحظه آخری کیشسیار خوب است به طوری که پیاده می توانید به بازارهای زیتون و ونوس برتور کیش تابستان 97وید. هم چنین در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. هتل دتور کیش بهار 97ر 4 طبقه ساخته شده و دارای 67 اتاق است که شامل اتاق های دو تا پنج تخته است و برای مهمانان تور کیش دارای امکانات اینترنت، صندوق امانات، صبحانه، سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون هستند. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و با ظرفیت 135 نفر و منویتور کیش فروردین 97 انتخابی انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. هم چنتور کیش اردیبهشت 97ین کافی شاپگ هتل در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به ترانسفر فرودگاهی رایکان، پارکینگ رایگان، فضای سبز، امکانات برای معلولین، روم سرویس، رنت ماشین، لاندری و پذیرش 24 ساعتتور کیش خرداد 97ه اشاره کرد.


هتل قاصدک کیش

هتل یک ستاره قاصدک کیش در بلواتور کیش تابستان 97ر دریا جزیره واقع شده است. هتل دارای اتاق های دو تا پنچ تخته است که برای مسافران تور کیش دارای امکانات یخچالتور لحظه آخری کیش، تلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و بازار های جزیره تور کیش اردیبهشت 97کیش نظیر بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار ونوس نزدیک است. هم چنین نزدیک دیدنی های کیش مانند اسکله تفریحی و پارک دلفینها قرار دارد. تمیزی اتاق ها، برخورد خوب کارکنان و قیمت ارزان هتل از جمله نکات مثبتی به شتور کیش بهار 97مار می رود که مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است. از دتور کیش فروردین 97یگر امکانات هتل می توان لابی، رستوران، کافی شاپتور کیش خرداد 97، تاکسی سرویس و نمازخانه را نام برد.


هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9640 متر و در میدان سیری واقع شده است. هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و اقامت مهمانان تور کیش در ویلاهایی که در نوار ساحلی قرار دارند صورت می پذیرد. فاصله هتل تا مراکز ختور کیش تابستان 97رید مانند بازارهای پردیس 1 و 2 و هم چنین جاذبه هتور کیش اردیبهشت 97ای گردشگری مانند شهر باستانی حریره، پارک دلفینهتور کیش بهار 97ا و باغ پرندگان بسیاتور کیش فروردین 97ر کم است. در محوطه ی هتل آلاچیق هایی برای استراحت وجود دارند و هم چنین یک کافی شاپ رو باز کتور کیش خرداد 97ه در آن نوشیدنی و دسر های خوش طعم سرو می شود. از دیگ امکانات این هتل برای مسافران تور کیش می توان به رستوران، لابی، پارکینگ، فضای سبز، صندوق امتور لحظه آخری کیشانات و تاکسی سرویس اشاره کرد.


هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در زمینی به مساحت 7000 متر مربع در بلوار رودکی کیش واقع تور کیش تابستان 97شده است. این تور کیش فروردین 97 هتل در موقعیت مکانی خوبی نسبت تور کیش بهار 97 به بازار ها و مراکز خرید نظیر بازار های پردیس 1 و 2، پانیذ و هایپر مارکت قرار دارد. هم چنین جاذبه ها و مناطق دیدنی کیش مانند پارک دلفینها، باغ پرندگان، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره نزدیک است. هتل دارای 4 طبقه و 64 اتاق است که اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین ، سه تخته و چهار تخته است که برای مهمانان تور کیش دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صتور کیش اردیبهشت 97بحانه و صندوق امانات است. رستوران آرامیس واقع در لابی هتل با ظرفیت 200 نفر انواع غذاهای ایرانی خوشمزه را به صورت منوی انتخابی سرو می کند. دیگر امکانات ارائه شده به مسافران تور کیش عبارت از لابی، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ تابتور کیش خرداد 97ستانه، کافی شاپ لابی، چایخاتور لحظه آخری کیشنه سنتی، پارکینگ رایگان، گشت سیاحتی جزیره و لاندری است.

بازدید : 30
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:30

هتل دیدار کیش

هتل یک ستاره دیدار کیش در نزدیکی ساحل و اسکله میرمهنا بنا شده اتور لحظه آخری کیشست. هم چنین هتل در نزدیکی بازار عرب ها و مسجد جامع جزیره قرار دارد ول از مرکز شهر دور است. هتل به صورت ویلایی بنا شده و دارای 52 اتاق یک تا سه تخته است که برای مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت استنرخ تور کیش. هتل به تازگی بازسازی تور کیش بهار 97 شده است و ارائه خدمات برای مهمانان تور کیش به شکل بسیار بهتری از قبل انجام می گیرد. هتل داراتور کیش بهار 97ی امکانات دیگری از قبیل رستوران، کافی شاپ، گشت جزیره، لابی، حمل و نقل، نمازخانتور کیش تابستان 97ه و تاکسی سرویس است.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش


هتل فرشتگان کیش

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در میدان لاوان کیش و به دور از محدوده شهری واقع شده است. قیمت ارزان هتل یک تور لحظه آخری کیش سفر اقتصادی را برای مهمانان به همراه خواهد دانرخ تور کیششت. هتل دارای اتاق های دو تتور کیش بهار 97خته، سه تخته و چتور کیش بهار 97هار تخته است که برای مسافرانتور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان است. فاصلع هتل با خودرو تا فرودگاه 8 دقیقه و تا پلاژ بانوان و آقایان 7 دقیقه است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لابی و نمازخانه تور کیش تابستان 97اشاره کرد.

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش


هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در جنوب شرقی جزیره در ابتدای جاده جهان قرار دارد. هتل بسیار نزدیک به ساحل است و فاصله نسبتا کمی تا بازار های پردیس 1 و 2 و مرجنرخ تور کیشان دارد. این هتل دارای 81 اتاق دو تا پنج تخته است که دارای امتور کیش بهار 97کانات مینی بار غیر رایگان، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع وتور لحظه آخری کیش صندوق امانات است. هتل دارای لوله کشی گاز است که امکان درست کردن غذا در اتاق ها را برای مهمانان فراهم کرده است. رستوران هتل با ظرفیت 50 نفر انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی و بوفه به مهمانانتور کیش ارائه می دهد. فضای سبز زتور کیش تابستان 97یبای هتل مکان بسیار مناسب و دنجی برای استراحت است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیش می توان به پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، مسیر دوچرخه سواری، اجاره ماشین، لاندری، صبحانه در اتاتور کیش بهار 97ق و خدمات گردشگری اشاره کرد.

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


هتل خاتم کیش

هتل یک ستاره خاتم کیش در بلوار میر مهنا واقع شده استتور لحظه آخری کیش. هتل در نزدیکی بازار عربها قرار دارد. فاصله هتل تا ساحل بیست دقیقه اتور کیش بهار 97ست. هتل دارای 28 اتاق است که برای مهمانان تور کیش دارای امکانات یخچال، نرخ تور کیشتلویزیون، سرویس ایرانی و اینترنت است. هتل دارای فضای سبز زیبا و محیطی آرامتور کیش بهار 97 است که برای مهمانان تور کیش سفر دلپذیری را به ارمغان می آورد. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امتور کیش تابستان 97انات و لابی است.

بازدید : 29
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:23

هتل پالاس کیش

از جمله هتل های 5 ستاره کیش که با داشتن استخر روبازتور کیش فروردین 97 و سینما کاملا مجهز و مدرن باعث جذتور کیش تابستان 97ب بسیاری از گردشگران تور کیش شده است،هتل پالاس واقع در میدان داریوش می باشد.این هتل پانزده طبقه در یکی از بهترین مناطق کیش با دسترسی کاملا آسان به مراکز تفریحی کیش و جزو هتل های برتر بلیط تور کیشمنطقه به شمار می رودتور کیش بهار 97.امکانات و خدمات رفاهی ارائه شونده کاملا مطلوب و به طور قطع مورد رضایت تمامی مسافران تور کیش قرار خواهد گرفت.

هتل پالاس کیش


هتل فارابی کیش

هتل آپارتمان فارابی کیش یکی از هتل های دو ستاره جزیره است. این هتل در خیابان سنائی قرار دارد و به مراکز خرید جزیره و هم چتور کیش تابستان 97نین دریا بسیار نزدیک است. هتل دارای 136 واحد سوئیت استور کیش بهار 97ت که برای مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن و تهویه مطبوع است. رستوران هتل غذاهای ایرانی سرو می کند و دارای دو کتور کیش فروردین 97افی شاپ است کهبلیط تور کیش دارای بیلیارد و کافی نت هستند. هتل برای مسافران تور کیش دارای امکانات دیگری نظیر ترانسفر فرودگاهی، گشت جزیره،‌ آرایشگاه آقایان، لاندری، خشکشویی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش


هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در بلوار هرمز جزیره و روبروی پارک شهر جزیرتور کیش تابستان 97ه قرار دارد. هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و به بازارهایی نظیر پانیذ و هایپر مارکت و هم چتور کیش فروردین 97نین مراکز تفریحی مانند کارتتور کیش بهار 97ینگ نزدیک است. هتل دارای 50 اتاق از انواع دو تا پنج تخته و سوئیت دوبلکس است که برای شما مسافرین تور کیش دارای امکانات صبحانه، کولر، اینترنت، تلفن و سرویس فرنگی را ارائه می دهند.رستوران هتل در کنار لابی واقع شده است و غذاهای ایرانی را سروبلیط تور کیش می کند.از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور کیشترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، کافیتور کیش فروردین 97 نت، خشکشویی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


هتل فانوس کیش

هتل 2 ستاره فانوس کیش در خیابان میرمهنا جزیره و در نزدیکی بازار عربها و ماهی فرتور کیش تابستان 97وشان قرار دارد. فاصله هتل تا فرودکاه حدود بیست دقیقه است اما برای رفع این مشکل بلیط تور کیشترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده است. هم چنین هتل از مراکز خرید جزیره دور است و مسافران برای رفتن به این مراکز از تاکسی استور کیش بهار 97تفاده کنند. هتل در سال 1376 تاسیس شد و در سال 1389 با هدف خدمت رسانی بهتر به مسافران تور کیش بازسازی شد و امکاناتی نظیر باشگاه بیلیارد اضافه گردید. هتل دارای 40 اتاق شامل اتاق های 2 ، 3 و 4 تخته است. از دیگر امکانات هتل برای مهمانان تور کیش می توان به لابی، سالن ورزشی، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، صبحانه، خشکشویی و لاندرتور کیش فروردین 97ی اشاره کرد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

بازدید : 65
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:16

پارک ساحلی سیمرغ کیش

در جنوب شرقی جزیره کیش و تور کیش تابستان 97در کنار هتل مارینا و دلفیناریوم، پارک ساحلی سیمرغ کیش واقع شده است. این پارک زمینی به مساحت15 هزار متر مربتور کیش فروردین 97ع و به طول 300 متر در کنار ساحل ماسه ای خلیج زیبای فارسقرار گرفته است.در این پارک محوطه ای مخصوص بازی کودکان تور کیش خرداد 97نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ، پیست اسکیت، مسیرهای پیاده روی، آبنما، سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرختور کیش اردیبهشت 97ه سواری میباشد.

آن دسته از مسافرین تور کیش که علاقه مند به تماشای غروب خورشید و عکاسی میباشند می تتور کیش بهار 97وانند از این پارک دیدن کنند.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش


شهر تاریخی حریره کیش

در شمال جزیره کیش شهتور کیش تابستان 97ری تاریخی با قدمت 800 سال در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است. ازین شهر باستور کیش فروردین 97تانی فقط خرابه هایآن بجای مانده که تقریبا 120 هکتار وسعت دارد تور کیش اردیبهشت 97که نشانگر شهری آباد و پرجمعیت در گذشته بوده است. امروزه حجمی از سقف های سنگی، طاق ها و معماری است که برای بازدید مسافرین تور کیش قابل رویت است.
شهر باستانی حریره کیش در شهریور ماه سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. از بقای بجاتور کیش خرداد 97ی مانده میتوان به این رسید که بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. این شهر از سه مجموعه مجزا تشکیل شده است که عبارت اند از خانه اعیانی، بخش کارگاهی و صنعتی و مجموعه حمام که این مجموعه شاید به عنوان یکی از قدیمی ترین حمام های ایران بتور کیش بهار 97استان به شمار می آید.

شهر تاریخی حریره کیش

شهر تاریخی حریره کیش


ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

یکی از سواحل زیبا و دیدنی جزیره کیتور کیش تابستان 97ش، ساحل درختان نارگیل است که دارای 3000 درخت نارگیل با مساحتی به اندازه 3 هکتار می باشد که در قسمت شرقیجزیره کیش واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار تور کیش خرداد 97گرفته و همچنین علاوه بر داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل، درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن می باشد. همچنین تماشای غروب خورشید درتور کیش اردیبهشت 97 این ساحل بستور کیش فروردین 97یار دلچسب خواهد بود.

گردشگران تور کیش که علاقه مند به قدم ردن و گرفتن آرامش هستند حتما این ساحل پیشنهاد می شتور کیش بهار 97ود.

ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

ساحل درختان نارگیل جزیره کیش


آب انبار سنتی کیش

در ایران قدیم یکی از راه های نگه دتور کیش تابستان 97اری آب شیرین اب انبار ها بود که در معماری آن ها از بادگیرها استفاده می کردند تا در هوای گرم، آبی معتدل و خنک داشته باشند. امروزه با وجود اینکه آب های زیرزمینی و کاریز ها خشک شده است عملا کاربرد آب انبار ها نیز از بین رفته و محلیتور کیش خرداد 97 برای بازدید مسافرین و گردشگران تور کیش شده است. در سال 72 برای جمع آوری آب های سطحی یک آب انبار دو قلو با 5 بادگیر با سبک معماری یزدی در محدوده شهر حریره جزیره کیش ساختند. جالب است کتور کیش اردیبهشت 97ه روزنه های موجود در گنبد آب انبار حکم تور کیش بهار 97دستگاه تهویه هوا را ایفا می کند. با توجه به اینکه امروز مسیر آب های سطحی تغییر یافته اتور کیش فروردین 97ست این آ ب انبار صرفا جهت بازدید کاربرد دارد.

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش

بازدید : 17
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:09

پیست اسکی روی یخ کیش

یکی از تفریحات جالب و جذاب جزیره کیشتور کیش تابستان 97 پیست اسکی می باشد که اولین پیست اسکی در خاورمیانه و دومین پیست در ایران است. این پیست در مجتمع تجاری دامون و طبقه دوم آن قرار گرفته است که دیدی به سوی آب های خلیج فارس دارد که بزرگترین ویژگی آن می باشد و بسیاز لذت بختور کیش خرداد 97ش است.

مسافرین عزیز تور کیش که علاقه مند به اسکی هستور کیش اردیبهشت 97تند می توانند به این مرکز خرید بیایند و در کنار خرید خود به تفریح نیز بپردازند. گفتنی استتور کیش فروردین 97 که در پیست دامون اساتیدی مجرب وجود دارد که گردشگران عزیز می توانند اول آموزش ببینند و بعد بازی نمایند.

پیست اسکی روی یخ کیش

پیست اسکی روی یخ کیش


باغ پرندگان کیش

یکی از جاذبه های دینی جزیره کیش پارکتور کیش تابستان 97دلفین هاست که در این پارک علاوه بر نمایش دلفینتور کیش خرداد 97 ها باغی وجود دارد که مختص پرندگان است. در این قسمت بیش از 57 گونه مختلف از پرندگان سراسر جهان را جمع آوری کرده اند و در آنجا نگه داری می کنندتور کیش اردیبهشت 97. گونه های پرندگان شامل پلیکان ها، شترمرغ، طوطی ماکائو، لک لک، قو، پنگوئن آفریقایی، گونه ای نادر از تمساح ها و ... می باشند.

مسافرین عزیز تور کیش به همراه خانواده خود که علاقه مند به دیدن باغ وحش و انواع پرندهتور کیش فروردین 97 های زیبا هستند می توانند از این مکان دیدن کنند و نهایت لذت را ببرند.

آدرس: کیش، جاده جهان، پارک دلفین ها، باغ پرندگان

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش


خانه اعیانی جزیره کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و باستانی تور کیش تابستان 97جزیره کیش، خانه اعیانی است که با توجه به آثار باقی مانده قدمت این خانه به دوران ایلخانیان باز میگرددتور کیش خرداد 97. از معماری باقی مانده این خانه و سنگ های ستاره ای شکل به جای مانده در بنای بیرونی می توان نتیجه گرفتتور کیش اردیبهشت 97 که سنگها جز سنگهای وارداتی آن زمان هستند که بیانگر ثروتمند بودن مالک این خانتور کیش فروردین 97ه در آن عصر بوده است.

البته خانه اعیانی یکی از آثار فرهنگی است که کم به آن توجه شده است. اما مسافرین عزیز تور کیش که علاقه کند به بازدید از مناطق اریخی و باستانی هستند می توانند از این خانه دیدن کنند.

 خانه اعیانی جزیره کیش

 خانه اعیانی جزیره کیش


کشتی تفریحی نوید دریا

برای داشتن دو ساعت شاد و مفرح و گشتتور کیش تابستان 97 زنی بر روی سواحل نیلگون خلیج فارس مسافرین عزیز تور کیش می توانند از کشتی تفریحی نوید دریا دیدن کنند. در اینتور کیش خرداد 97 کشتی علاوه بر اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی و برنامه های متنوع اجرا می شود.

ساعت برگزاری اجراها در دو تور کیش فروردین 97سانس 20:30 تا 22:30 و 23:00 تا 1 بامداد می باشد و آماده ی پذیرایی از مهمانتور کیش اردیبهشت 97ان و مسافرین هستند.

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی نوید دریا

بازدید : 115
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 16:02

رستوران پدر خوب کیش

رستوران پدر خوب تور کیش بهار 97 کیش دارای دو شعبه در کیش می باشد. این رستوران 100 نفر ظرفیت دارد و ساعت کاری این رستوران از ظهر تا شب می باشد. غذتور کیش فروردین 97اهای این رستوران دارای کیفیت بالا بوده و قیمت هایشقیمت تور کیش نیز مناسب می باشد. یکی از امکاناتتور کیش تابستان 97 این رستوران اینترنت بی سیم بوده تا مسافران و گردشگران تور کیش بتوانند از اینترنت استفاده کنند. مسافران تور کیش با رفتن به این رستوران می توانند غذای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت نوش جان نمایند.

رستوران پدر خوب کیش


رستوران باران کیش

یکی از رستوران های خوب کتور کیش بهار 97یش رستوران باران می باشد که همه روزه آماده پذیرایقیمت تور کیشی از میهمانان خود می باشد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی را سرو می کندتور کیش فروردین 97. در رستوران باران سیگار کشیدن ممنوع می باشد. در این رستوران رزرو میز برای مراسم های مختلف امکان پذیر می باشد. رستوتور کیش تابستان 97ران باران به دلیل کیفیت غذایی خوبی که دارد مورد توجه مسافران و گردشگران تور کیشقرار گرفته است.

رستوران باران کیش


رستوران کوروش کیش

از جمله مکان های مناسب برای خوردتور کیش بهار 97ن غذای لذیذ و درجه یک در جزیره زیبای کیش،رستوران کوروش واقع در خیابان سفین،می تواند بهترین گزینه باقیمت تور کیششد.این رستوران دارای محیطی مجلل و شیتور کیش تابستان 97ک با سرو انواع غذاهای ایرانی-سنتی و فرنگی آماده پذیرایی از تمامی گردشگران تور کیش می باشد.رضایت مشتری و طبخ غذاهای با کیفیت جزو هدف های این رستوران میتور کیش فروردین 97 باشد.

رستوران کوروش کیش

رستوران کوروش کیش


رستوران پایاب کیش

رستوران پاقیمت تور کیشیاب کیش یکی از بهتتور کیش بهار 97رین و معروفترین رستوران جزیره کیش می باشد و در نزدیکی ورزشی المپیک را واقع می باشد.این رستوران به دلیل موزیکال بودن بصورت زنده مورد توجه بسیار از گردشگران تور کیش قرار گرفته است.ایمن رستوران آماده سرو انوتور کیش تابستان 97اع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد.با تور کیش همراه شوید و در این رستوران لحظات بسیار دوست داشتنی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان سپری کنید.تور کیش فروردین 97

 رستوران پایاب کیش

 رستوران پایاب کیش

بازدید : 44
چهارشنبه 9 اسفند 1396 زمان : 15:56

رستوران آب و برق کیش

یکی از رستوران های معروف جزیتور کیش تابستان 97ره کیش رستوران آب و برق می باشد که در محوطه سازمان آب و برق قرار دارد. این رستوران دارنده لوح بهتتور کیش اردیبهشت 97رین رستوران ایرانی در منطقه آزاد کیش می باشد. منوی رستوران آب تور کیش خرداد 97و برق غذاهای ایرانی و دریایی است که بسیار لذیذ می باشند.

مسافرین عزیز تور کیش که به دنبال رستورانی خوب و مقرون به صرفه هستند می توانند به این رستوران بیایند و از غذای خود لتور کیش فروردین 97ذت ببرند.

رستوران آب و برق کیش

رستوران آب و برق کیش


رستوران کشتی ایرانی کیش

یکی از بهترین رسنوران های کتور کیش تابستان 97یش که واقع در میدان قیام است رستوران کشتی ایرانی است که بهترین غذاهای ایرانی را سرو می کند. در این رتور کیش اردیبهشت 97ستوران با اجرای موسیقی زنده و سرو بهترین غذاها شبی بسیار عالی را برای مهمانان خود رقم می زنتور کیش خرداد 97د.

از امکانات این رستورتور کیش بهار 97ان می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره نمود. رستوران ایرانی با محیطی سرشار از آرامش به همراه کارمندانی مجرب آمتور کیش فروردین 97اده پذیرایی از گردشگران و مهمانان تور کیش می باشد.

رستوران کشتی ایرانی کیش

رستوران کشتی ایرانی کیش


رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید یکی از رستوران های متور کیش تابستان 97جلل جزیره کیش می باشد که در نزدیکی مجتمع ورزش های دریایی کیش واقع شده است.ساعت کاری این رستوران ظهر تا شب می باشد. این رستوران دارای 100 نفر ظرفیت برای میزبانی از مسافران تور کیش می باشد. انواع غذاهای ایرانتور کیش خرداد 97ی در رستوران قصر سفید سرو می شود که قیمت آن ها مناسب می باشد. از امکانات این رستوران رزرو کردن میزها می باشد.تور کیش فروردین 97 رستوران قصر تور کیش اردیبهشت 97سفید دارای محدودیت کشیدن سیگار می باشد. مسافران تور کیش می توانند در این رستوران لتور کیش بهار 97حظات خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند.

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش


رستوران کوکوبانا کیش

رستوران کوکوبانا تور کیش تابستان 97 یکی از رستوران های مطرح جزیره کیش متور کیش خرداد 97ی باشد. این رستوران توانسته جایگاه خوبی را در بین رستوران های کیش پیدا کند. این رستوران دارای انواع ساندویچ ها و پیتزا می باشد. مالک رستوران کوکوبانا یکی از بازیگران ایرانی ، خانم روناک یونسی می باشد. علاوه بر اینکه رستوران غذاهای مختلف دارد یک بخش آن کافی شاپ می باشد که مسافران تور کیش می توانند انواع نوشیدنی های مختلف را میل کنند. مسافران و میهمانان عزیز می توانند با انتخاب این رستوران غذتور کیش فروردین 97اهای مورد علاقه خود را سفارش دهند و از خوردن آن لذتور کیش بهار 97ت ببرند.

رستوران کوکوبانا کیش

رستوران کوکوبانا کیش

تعداد صفحات : 33

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 337
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 42
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 603
  • بازدید سال : 2453
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 15054
  • کدهای اختصاصی